Dress black

2010-01-07 | 19:32:40



När jag hade klätt på mig i morse tittade jag mig i spegeln och såg svarta jeans, svart linne, svart kofta. Under det hade jag svarta trosor, svart bh och svarta nylonstrumpbyxor. Utöver detta svart mascara, svarta stövlar, svart jacka, svarta vantar, svart halsduk? Ni fattar. Vad är grejen? Helt plötsligt känns det som svart är det enda som funkar.

Men så kan vi ju inte ha det! Bytte därför till en ljusgul kofta och valde blå halsduk istället för svart. Då kändes det lite bättre. Jag tror att man blir glad av färg. Även fast svart är dödligt snyggt.

Kommentarer
Postat av: antis

fast svart är ju LÄTT snyggaste färgen på kläder i alla väder ;)

2010-01-08 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0