Now that we are here

2010-02-01 | 13:01:30

Ni får stå ut med bildlösa inlägg ett tag. Tyvärr. Vet inte riktigt hur jag ska lösa mitt lilla i-landsproblem, men på något sätt ska det nog gå! 
   Idag började februari. Jag och Malin har bestämt att vi ska vara impulsiva denna månad och göra saker som vi annars inte brukar göra. Får se hur det går med det. Just nu lyssnar jag på Staind, får massa minnen från förr och ska snart iväg och träna.

Puss

EDIT: Det funkar att publicera bilder från arkivet, men inte att ladda upp nya bilder... Irriterande.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag vill också vara med och vara impulsiv!

2010-02-01 @ 21:28:28
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0