Wishing things were different

2010-08-15 | 22:36:10

Här sitter jag, kvällen innan skolan börjar, och har ingen söndagsångest what so ever. Visserligen är jag ingen söndagsångest-människa, men när sommarlovet (och dessutom sista riktiga sommarlovet någonsin) är slut brukar även jag tycka att det är lite jobbigt. Inte i år dock, vilket är skönt som tusan!




Idag har jag jobbat en snabbis (dvs kokat kaffe och pratat med pensionärer), fikat med det fantastiska fåret, övningskört och köpt madrass samt spelat fotboll. En riktig myskalas-söndag om jag får sätta namn på den. Nu ska jag lägga mig i min breeeeda säng, lyssna på All Time Low och läsa om de oskrivna (dock skrivna i den här boken) spelreglerna i raggningsvärlden. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0