Through hell for you

2010-08-03 | 23:32:14

Ja, vad ska man säga? Här händer det inte mycket! Förutom halsont och kissning med öppen dörr, såklart. Det är skönt att vara ensam, men det blir lite... ensamt... ibland. Och på grund av den tidigare nämnda halsonten samt extrem trötthet orkar jag inte gå ut och träffa folk. Vilken eremit jag är! Till råga på allt är stämapparaten hos Malin så jag har fått nöja mig med en ostämd gitarr som sällskap. Plus några blyertspennor och ett papper.

Men jag är glad ändå; kanske är det sommaren (som i och för sig inte beter sig särskilt somrigt för tillfället), kanske är det faktumet att jag får sova ut imorgon, kanske är det DU. Vem vet, vem vet. Inte jag i alla fall! Nej nu känner jag att jag börjar yra, och madrassen framför tvn ser otroligt skön ut. Om man skulle ta och....

Bjuder på fina Kaká i en av hans hetaste stunder. Dröm sött. Jag vet vad jag ska drömma om.



Kommentarer
Postat av: Eric

Han ser lite ut som Darin tycker jag...

2010-08-04 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0