Min andra halva

2010-08-15 | 00:26:25




För er som inte vet det har jag världens bästa syster. Hon finns alltid där, ofta t.o.m. så nära som inom en radie på några meter. Med henne sittandes på andra sidan väggen finns det alltid någon att äta yoghurt, gå till tvättstugan eller bara prata med. Inget är varken för stort eller för litet för att delas, vare sig det handlar om den eviga hårfrågan, elaka pojkar eller meningen med livet. Hon tycker och tänker nästan alltid som jag. Dessutom är hon den roligaste människan jag vet, kanske just för att vi har exakt samma humor.



Hon är dock, och kommer alltid förbli, min lillasyster. En irriterande jävla bajskorv.
Men en söt sådan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh poopieface, detta inlägg gjorde min dag. Precis som du oräkneliga gånger har gjort :)

2010-08-15 @ 14:53:05
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0