Listmänniskan nummer 1

2009-05-07 | 20:13:04

Du läser nu ord skrivna av en äkta listmänniska. Jag är fullkomligt tokig i listor och skriver allt från inköpslistor till saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör-listor. Det är så otroligt bra med listor, och man får så mycket kontroll om man har en lista. Åh, vad jag älskar det.

Därför tänkte jag börja skriva listor här på bloggen. Ett perfekt sätt att hålla den uppdaterad samtidigt som ni får ta del av mina älsklingar. Första listan kommer imorgon. Visst är det spännande?


Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag är förväntansfull! :)

2009-05-07 @ 21:55:45
Postat av: Anna

haha mobboffer :)

nej men jag längtar till dina listor kommer.

2009-05-08 @ 19:02:07
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0