Lördag och söndag

2009-06-08 | 00:40:36

Igår hade jag ännu en mycket rolig kväll, den här gången hos Anna i hässelby med andra trevliga människor. Jag stannade där över natten, och eftersom det inte blev så mycket sömn har jag inte orkat göra så värst mycket idag. Den enda jag har träffat, förutom de jag var med på morgonen och de jag bor med, är David. Vi hade en mysig pratstund på en parkbänk mellan våra hus. Jag hade planerat att spela fotboll ikväll också men eftersom jag var tvungen att göra klart lite plugg som jag hade skjutit upp till sista stund blev det inte så.



 

Bjuder på en bild på mig och syster.

Kommentarer
Postat av: Anna

aw vad fina vi ar :D

2009-06-08 @ 20:19:20
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0