Nattlig bloggning

2009-07-11 | 04:16:31

Klockan är 04.18 och jag ska hålla mig vaken ännu en timme. Det är nämligen så att vi (Malin, Åsa, Jonny, jag och sedan Malins mormor och Matilda) ska sätta oss i bilen vid fem för att åka ner till Blekinge. Jag har packat och skulle egentligen kunna sova nu, men det känns inte värt att sova i knappt en timme.

Kvällen har varit mycket bra. Den började med nio personer och grillning på en äng, och slutade i Davids vardagsrum med honom och Cornelia, samt kortspel och Michael Jackson - Greatest hits spelandes på hög volym. Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde ikväll/natt mellan elva och två. Sedan hade jag och Cornelia en mysig promenad hemåt och nu sitter jag här.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ha det bra i Blekinge! Jag vet en till grej vi måste göra nästa vecka: plocka blåbär och baka en paj! :D

2009-07-11 @ 12:41:43
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0