Efter tre veckor

2009-07-06 | 11:47:32

Gud vad det var skönt med en tre veckors paus från bloggen. Men nu är jag minsann tillbaka! Låt mig uppdatera er lite om vad som har hänt:

Jag har...
... slutat första året på gymnasiet.
... varit på konfaläger och lagat frukost, lunch och middag i två veckor.
... kramat på min syster under den lilla tiden hon var hemma i Stockholm.
... träffat mami, papi och bror i Istanbul.
... solat och badat i Bodrum, södra Turkiet.



Utöver det har jag bara gjort lite smått; bränt min stackars bleka hud, köpt en ring och ett armband, ätit oändligt många tavuk bifteği ve pilav (kycklingschnitzel med turkiskt ris) och njutit allmänt av att slippa mobil och dator.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gud va fin blogg :)

2009-07-09 @ 17:22:20
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0