Juli - december 2008

2009-01-05 | 01:19:04

Här kommer fortsättningn på sammanfattningen av mitt 2008.

Nästan hela juni spenderades på Hasslö med min bästa vän och även några till som kom och gick (Cornelia, Anna och Syster). Jag jobbade och tjänade pengar, badade i pool och njöt av sommarlovet för fullt. Höjdpunkten var nog festivalen.



Augusti var en otroligt vemodig månad. Den var fylld av närhet från de allra bästa vännerna och toppen var nog veckan på Hasslö med tre favoriter. Men den 25 augusti tvingades jag lämna allt för att flytta till Turkiet. 24e var en jobbig kväll.



I september startade höstterminen i British International School Istanbul, jag började spela fotboll igen men saknade samtidigt mina vänner i Sverige något otroligt. Det bästa med september var att jag fick nya, helt underbara, vänner.



I oktober började det bli kallare, men det var ändå en otroligt bra månad. Toppen var två besök, Malin och Matilda samt Emma och Anne.



November ägnades åt plugg mellan varje söndag och torsdag och utgång på fredagar och lördagar. November hade varken någon klar topp eller klar botten.



Det bästa som hände i december var när jag fredagen den tolfte fick reda på att det fanns en plats till mig på Riddarfjärden vilken skulle innebära att jag fick flytta hem igen. Dock skulle det samtidigt innebära en hel del hejdån till massa underbara människor. Lite vemodigt. December innebar också återträff med vänner och släkt i Sverige. Tillsammans med julklappar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0