Januari - juni 2008

2009-01-03 | 16:07:17

Med hjälp av min bilddagbok och bloggen ska jag nu utse något speciellt med varje månad under 2008. Dåligt eller bra. *Härmar resten av bloggvärlden*


 

I januari blev jag besatt av tv-serien One Tree Hill. På gott och ont kan vi väl säga, eftersom det innebar otroligt många timmar framför tvn.


Februari var en bra månad som saknar riktigt dåliga saker. Kläppen var bäst och jag var kär.




I mars fyllde jag 16 år. Jag och Jasmina blev bättre vänner än någonsin. Otroligt positivt.




I april fick vi besök av en massa fransmän. Jag kände mig så himla fängslad, men samtidigt var det nog en bra erfarenhet. Dessutom startade jag min blogg i april, tillsammans med David.




I maj kom sommaren lite smått, men å andra sidan gick min söta orangea kalufs bort. Det gjorde ont.




Början av juni spenderades i Frankrike, och vi hade så sjukt roligt. Jag fick äta massor med god mat, lärde mig sommartider baklänges, pratade franska dagarna i ända och fick välbehövd sol och värme. I juni slutade jag även nian och åkte på läger till jämtland.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, sara hade sett den där bilden från kläppen och trodde att jag hade färgat mitt hur brunt för jag sa att något var ändrat på mig. hon hade sagt till typ ALLA att jag hade frägat håret brunt :p haha, sen kom jag i måndags och hon och zayna sprang fram till mi goch typ 'men va? du är ju inte alls brunett!' haha.

2009-01-06 @ 19:37:29
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0