If you jump, I jump

2009-02-15 | 22:31:33

Alla hjärtans dag. Jag vill inte säga att den dagen är överskattad, eftersom jag alltid har tyckt om den, men faktum är att den nog faktiskt är det. Det beror i och för sig på vad man gör av den.
Min spenderades först med Sanna, hennes syster Malou och hennes döttrar, 6 månades gamla och hur söta som helst. Jag kom hem lagom till att huset började fyllas med människor som kom för att fira min far och min bror. Efter att ha agerat bartender i några timmar begav jag mig till David för att avsluta kvällen med honom, Sanna och Mathias.

Vi kollade på Titanic. Enligt mig en av världens finaste filmer. Men jag har alltid varit svag för kärlek som denna. Det kanske är därför jag har svårt att inte tycka om alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Det skulle vara jättesnällt om du ville rösta här åt mig

Du fyller bara i fälten och efteråt går du in på din mail och bekräftar din röst



SNÄLLA



http://www.kawasaki.se/ER-6n#yourgallery/Koogan





Du kan vinna skinnjackor och annat..

Har du flera mailadresser ju större chans att du vinner och jag blir gladare!





TACK på förhand!

2009-02-17 @ 22:09:46
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0