Save me, I'm all alone

2009-12-07 | 19:10:21


Lånad från wallpaperbase.com



Klockan är bara barnet och jag är helt slutkörd! Inatt blev det inte mycket sömn eftersom jag och Linda kämpade med en video, och tekniken inte ville vara på vår sida. Till slut blev vi i alla fall klara, även om resultatet inte blev det bästa. 
     Lyckades med lite tur och viljestyrka ta mig upp ur sängen idag och hade två lektioner, som i och för sig inte var speciellt psykiskt ansträngande; samhälle (film) och idrott.
     På hemvägen gick jag och Malin på jakt efter horisontella, vertikala och diagonala linjer samt symmetri, asymmetri och djup i och utanför tunnelbanan. Väldigt spännande!
     Hann hem och äta för att sedan åka och simma med syster. Det var uppfriskande med själva simningen, men blev alldeles mosig av bastun.

Nu är jag både fysiskt, psykiskt och kreativt utpumpad. Snacka om att jag varken har energi eller inspiration till att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0