Ledarutbildning

2009-04-29 | 23:14:06

Helgen som precis gick förbi (24-26 april) var en riktigt jävla bra helg. Jag och min kära vän Mathias åkte iväg på ledarutbildning tillsammans med 19 underbara människor. Tillsammans skapade vi oss en liten bubbla som höll oss borta från verkligheten för några dagar. Vi såg på film, sjöng, bastade, spelade fotboll och njöt av livet till fullo. Jag fick lära mig den otroligt onödiga leken "1-2-1-2-en-stövel-och-en-sko-vänster-träben-i-taket-ja!-där-satt-den-då-tar-vi-det-en-gång-till". Mycket allmänbildande och mysig helg må jag säga. Tråkigt att det dröjer till september innan det är dags för nästa.

Tack Mathias för att du är så bra. Du förstår precis vad jag tänker utan att jag behöver säga något.

Kommentarer
Postat av: Mathias

De var faktiskt en riktigt jvl bra helg! Längtar tills nästa! Bara hoppas hoppas hoppas att vi får åka på den efter sommarn! :D

Du e inte så illa du heller Astrid :) In fact, you're the best!

2009-05-03 @ 02:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0