I'll make your past regret its future

2008-11-23 | 18:50:11

10 favoriter:

Färg: Grön
Mat: Turkiskt ris
Band: Det finns jättemånga! Ingen speciell favorit just nu
Film: Love Actually har jag alltid älskat
Bok: Det fattas en tärning av JOhanna Tydell
Sport: Fotbollfotbollfotboll. Roligt att spela och roligt att titta på
Årstid: Vår och sommar
Veckodag: Fredagar är oslagbara
Glassmak: Ben & Jerry Cookie Dough
Tid på dygnet: Jag är kvällsmänniska, men tidiga mornar har också sin charm


9 för tillfället:

Humör: Trött och seg
Smak: Tuggummi med eukalyptussmak
Kläder: Shorts och T-shirt
Bakgrund: Vita väggar
Nagellack: Inget
Tid: 19.35
Omgivning: Möbler och sånt
Irritationsobjekt: Faktumet att jag måste plugga
Tankar: Allt möjligt, jag tänker alltid för mycket


8 första:
Bästa vän: Ninni
Screen name: dif_aztrid...
Husdjur: Kaninen Boll
Piercing: Hål i öronen när jag var.. 9 kanske?
Förälskelse: Sexårs
Musik: Back Street Boys och Spice Girls, haha!
Bil: Har ingen
Kyss: Den var väldigt flummig


7 senaste:

Cigarett: Jag röker inte
Dryck: Soyamjölk
Biltur: Taxi igår kväll
Kyss: Fredags
Spelad låt: How I Go - Yellowcard
CD-skivan du köpte: Foo Fighters
TV-program: Kollar inte på tv


6 har du någonsin:
Blivit kär i en kompis: Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Inte offentligt
Varit med på TV: Ja, när alla lärare på min skola strejkade och vi var tvungna att sitta ute i regnet
Kysst någon du inte känner: Ja


5 vem:
Pratade du med senast? Syster
Saknar du nu? Alldeles för många
Gick du på bio med senast? Anna, Sara, Gizem, Aslihan, Caro, Micke, Arian, Melissa
Ringde du senast? Sara tror jag
Ska du träffa imorgon? Alla i skolan


4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åkte taxi, träffade folk, dansade, åt ris
Du kan höra just nu: Musik från datorn, msn, mobilen och mina tuggummituggningar
Du inte kan leva utan: Mina bästa vänner, min mobil, internet och min nalle som jag haft sen jag var 1 år
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, ritar, kollar på one tree hill/film, skriver såna här listor


3 personer:

Du kan berätta allt för: De vet förhoppningsvis om det
Du tycker om: Många fler än bara 3 personer!
Du inte gillar: Såna som snackar skit, även om jag vet att alla gör det, inklusive mig själv


2 val:
Kaffe eller te: Inget!
Vår eller höst:  Vår


1 önskan:
Att Riddarfjärden säger ja till mig så jag får flytta hem.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag önskar också det hjärtat :) och snart är du hemma i juliga sverige hihihi <3

2008-11-23 @ 19:52:41
URL: http://wasing.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad jag älskar din design !

2008-11-24 @ 14:20:10
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: David

How I go är fett bäst! Och vilken Foo Fighters skiva köpte du? :D för jag köpte In your honor till pappa förra veckan och den rockade ;D

2008-11-24 @ 21:10:34
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0