I would wait forever

2008-11-06 | 22:13:46

Basen i bakhuvudet. Eliminerar alla möjliga oväsen runt omkring. Gitarrspelet, musiken, lindar sig runt mig. Det finns inget annat än jag och den, det är som om vi vore samma. Det högsta är inte tillräckligt högt. Verkligheten kan fortfarande kännas av. Tankarna når fortfarande. Men det är nästan som att allt försvinner för en sekund. Eller kanske försvinner det inte, kanske känns allt extra mycket för en sekund. Det är som om tonerna rör vid det allra innersta. Musklerna slutar fungera, som om benen eller armarna har glömt bort hur de ska göra. Bara en låt till, sen ska jag göra allt det där jag måste göra. Plugga, städa, duscha, fixa, plugga, lösa problem, äta, sova. Bara en låt till.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tänkte också på att det blev fel smiley, men jag orkade verkligen inte byta :p

2008-11-07 @ 07:50:27
Postat av: Erica

haha okej, ganska skoj haha !:D

Hoppas att du får en bra dag idag med!<3 Vi ska ha kärlekstema på öppna fredagen idag, intwe för jag vte om jag kommer vara här men :P

pusss

2008-11-07 @ 09:54:47
URL: http://ericalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0