Update

2008-05-14 | 23:33:27

Läkarbesöket gick bra, jag brukar inte vara rädd för sånt. Däremot ser jag ut som en heroinist med massa hål efter nålar i armvecket och en blodådra på min högra hand är helt uppsvälld och blå, eftersom sköterskan hade jätteproblem med att få tag i nåt blod. Hon fick gräva runt med nålen i mitt armveck utan resultat och sen fick jag spola mina händer under jättevarmt vatten så hon kunde ta blod från min hand istället. Hur som helst blev allt lite bättre med plåster på och en pressbyråmacka i magen.

Kvällen spenderades ute på kärsön, trots det deprimerande vädret. Vi lekte massor, grillade korv och avslutade med en mässa mitt i skogen. Istället för oblater till nattvardsvinet hade vi korvbröd. Kul!


image44
Kolla i/på (hur säger man) min bilddagbok eller här för fler bilder från kvällen

Kommentarer
Postat av: Cissi

Riktigt bra bild

2008-05-15 @ 09:11:01
URL: http://litetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0