Skagenröra och studsmattor

2008-05-13 | 22:38:58

Gaaah, jag blir så trött! Hade skrivit ett jättefint inlägg och när jag ska trycka på Spara & publicera fuckar allt upp sig och jag måste börja om! Hur som helst, jag får ta det hela lite snabbt nu, kvällen har varit rolig och spännande. Vi skulle ha ledaravslutning tillsammans med juniorledarna och hela gänget men vi visste inte vad vi skulle göra. I brevet vi fick hem stod det att vi behövde ha med oss sittunderlag, inneskor och vattenflaska. Skumt liksom?


Det visade sig att vi skulle äta mackor i Vasaparken (Var det där vi var?), där det också fanns en jätterolig lekplats som såg ut som en jag-vet-inte-vad! Resten av kvällen spelade vi improvisationsteater. Det var första gången för mig och nästan alla andra, men däremot var det riktigt kul!



Kommentarer
Postat av: David

det var askul haha ^^

2008-05-14 @ 14:01:00
URL: http://tegneborg.blogg.se
Postat av: anna

jag vet dom har, förlåt, fuckat hela den parken.. barndomsminnen :'(

2008-05-14 @ 17:24:18
URL: http://myplacebehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0