In your faces!

2008-05-01 | 13:36:44

"På Första maj kan man gärna bjuda på en ordentlig frukost. Den kan bestå av till exempel sill, gravad lax, uppskärningar, sallad, grönsaker och bröd. Du kan också bjuda på något sött, till exempel struvor eller tårta. Som dryck passar förutom kaffe och te också vin eller skumvin. Den här frukosten äter man oftast länge."

Jag sa ju det! Om ni inte tror mig så kolla här. Tack Cornelia för att du tror på mig och står vid min sida hihi!

Jag har för övrigt inte ätit någon stor frukost idag trots att det är tradition. Har istället sovit och kollat på One Tree Hill-klipp med Mabit och sys. Och valborg var najs, fast jävligt tomt på folk var det.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

valborg var mys,
min kamera luktar rök.
likaså mitt hår.
och såklart jag står vid din sida!

2008-05-01 @ 13:41:58
URL: http://neliaa.blogg.se
Postat av: Anna

struvor? hahahha!

2008-05-01 @ 15:23:00
URL: http://heythereanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0