I can't remember why I'm here

2008-05-05 | 21:15:27

Jag är så trött på alla som säger: "Ett år går så himla snabbt!". Jag är så trött på att alla är så övertygade om att det kommer bli så himla roligt, och att det kommer bli en så fantastiskt underbar upplevelse. Jag känner mig så hjälplös för jag kan inte se mitt liv några månader från nu, eftersom det kommer bli tagit ifrån mig. Jag är så trött på alla bilder jag tvingas titta på. Jag är så trött på mutorna. Jag är så trött på att ingen vill förstå, att jag alltid måste argumentera för min sak. Jag är så trött på att det är det enda alla pratar om, det eviga samtalsämnet. Jag är så trött på att alltid vara arg, på att alltid vara ledsen. Jag är rädd att allt bra som finns i mitt liv nu, kommer att försvinna. Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: wasing

jag finns här för dig, prata med mig

2008-05-05 @ 21:24:11
Postat av: Cornelia

jag finns också här för dig älskling,
varje dag varje minut varje sekund.
jag är aldrig mer än ett telefonsamtal bort.
jag älskar dig

2008-05-05 @ 21:31:38
URL: http://neliaa.blogg.se
Postat av: Anna

det är så jävla jobbigt och seriöst om någon måste väl ändå jag förstå?
finns alltid här för dej och jag älskar dej syster

2008-05-05 @ 21:54:53
URL: http://heythereanna.blogg.se
Postat av: David

Always and forever!

2008-05-06 @ 00:03:34
URL: http://tegneborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0