Onsdag

2008-06-11 | 23:47:30

Jag har fem plåster på armarna, fyra på höger och ett på vänster. Fem gånger stack hon mig med sina jävla nålar. Tre gånger grävde hon runt efter en ådra att ta blod ifrån, men de var för tunna allihopa. Två vaccinationer. Jag har aldrig varit rädd för sprutor men jag börjar nästan bli det. Har tagit hur många som helst bara det här halvåret. Och sen måste jag dricka Ducoral också. Blä.

Idag har jag hur som helst haft fullt upp, så jag har faktiskt inte gått runt och tänkt på sprutor hela tiden. På morgonen fixade jag med lite olika saker, satte på en tvätt till exempel. Vi var i skolan i ungefär en timme för att städa ur skåp, lämna in böcker m.m. Sedan hann jag åka till Vällingby, gå in i en skoaffär och gå tillbaka till tunnelbanan för att åka till Hötorget och vaccinera mig. Kom försent till ledarträffen, men det gjorde inte så mycket. Vi packade till lägret och pratade igenom de två veckorna vi ska vara borta. Efter det köpte jag nödvändigheter till avslutningsmiddagen imorgon + annat och hann hem och byta om samt äta innan pappa skjutsade mig till Davids match. Kom hem vid halv elva.


.. vill jag ha just nu

Kommentarer
Postat av: Anna

fuuuuck.. jag vill inte ta ducoral :'(

2008-06-12 @ 08:04:16
URL: http://heythereanna.blogg.se/
Postat av: David

Synd att jag inte kunde vinna lite ://

2008-06-12 @ 18:55:02
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0