The killer

2008-07-31 | 00:06:48

Det känns som alla skriver om getingar. Men här kommer ett inlägg till. Jag hatar getingar. Jag får panik så fort en geting är i närheten. Kniper ihop munnen, försöker sitta blickstilla men har alltid jättesvårt att inte resa mig upp och springa iväg. Som tur är har jag ofta min käre far med mig när jag semestrar på somrarna och då är det bäst för getingarna att de stannar i sina bon. Min pappa har nämligen som en hobby att döda de små, aikfärgade (jag tänker inte säga stackars, för det är rätt åt dem!) insekterna. Spetsa dem med gafflar, locka in dem i plastpåsar och kväva dem eller krossa dem med en sten.



Kommentarer
Postat av: s

Såg på en annan blogg att du skulle flytta till Turkiet i ett år. Spännande ju! Hur kommer det sig? Och vart i Turkiet ska du vara?

Har du skrivit om det i bloggen så man kan läsa om det te.x? :)

2008-07-31 @ 03:36:18
Postat av: David

Vi har ett sånt där elektriskt tennisrack som funkar ganska bra också ;D en geting tog nästan eld :O

2008-07-31 @ 13:04:25
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Postat av: Anna

he is the best

2008-07-31 @ 14:48:35
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0