If you're a dream, then come true

2008-07-19 | 00:38:58

Pizza kommer bli min död. Så mycket jag har ätit de senaste veckorna har jag inte ätit på ett år förut. Och nej, jag var inte alls ledig idag. Malin har gått och blivit sjuk så jag tog över hennes jobbtid. Jag börjar bli riktigt skillad på kassan och allt det andra nu, så det är roligare att jobba. Jag har fått en yrkesskada, skurit mig på en pizzakartong. Visst låter det proffsigt? 

        [DET FINNS INGA FINA BILDER PÅ PIZZOR PÅ GOOGLE.SE]

Hemma ligger flyttkartonger som väntar på att packas. Jag vill inte..

Kommentarer
Postat av: Anna

ooh, jag har samma yrkesskada som du ;)

jag vill inte heller :/ btw har mamma bokat resa åt oss nu, den 25te.

2008-07-19 @ 11:24:09
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0