En summering av mitt liv

2012-09-16 | 09:32:00

Jag vet att ni saknar mig och mina fantastiska blogginlägg så jag ska försöka bli bättre på att uppdatera. Och helt ärligt tror jag att det kan bli mer frekvent framöver då jag äntligen har Photoshop på min nya dator.
 
Hur som helst. 
 
Mitt liv är inte överdrivet händelserikt nu för tiden. Jag jobbar mest, och taggar inför det som komma skall. I veckan hände dock en rolig grej på jobbet. Jag ska måla upp scenariot för er: jag pysslar i köket på morgonen, efter att ha öppnat upp i huset. Jag fyller diskmaskinen, sätter på kaffebryggaren, städar undan från gårdagen. I samma veva märker jag att köksbänken är dåligt städad och skulle behöva ett svep med disktrasan. Det är smulor från kakor, matfläckar och spill från... men vänta nu
 
VAD är det DÄR? 
 
En hoppade APA på bänken. På väg mot en trädgren någonstans. 
 
 
Den fick vara kvar. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

åh. jag älskar dig lite nu för att du skrivit megamånga inlägg. Räddade min dag efter en sömnlös natt.

2012-09-17 @ 10:55:25
URL: http://tajkonfamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0