En liten dröm

2012-09-17 | 14:59:13

Ikväll väntas reseplanering med Malin och det bara spritter i mig när jag tänker på det. Mest p.g.a. resan då, men planering är ju faktiskt också sjukt roligt och nästan lika spännande som att vara DÄR. (Jag kanske borde planera resor lite oftare, och resa lite mer sällan. För att vara snäll mot plånboken...)
 
Alldeles nyss slog det mig att det finns fanimej tigrar på Sumatra. För er som inte känner mig så väl kan jag berätta att jag var besatt av tigrar när jag var yngre (skrev en bok om dem i mellanstadiet... eller ja, ctrl+c ctrl+v var väl den metoden jag använde mig mest av).
 
Nu har jag googlat, läst och skrivit ner alla platser det kan tänkas finnas tigrar. Så att vi ska ha största möjliga chans att eventuellt få syn på en. Det vore drömmen alltså.
 
 

Kommentarer
Postat av: jonny

syrran fick klappa tigrar när dom var i thailand, vill du at jag ska kolla med henne var det var ? :)

Svar: Vi ska inte till Thailand, men tack ändå!!
ASTRID

2012-09-17 @ 18:50:17
URL: http://twitter.com/jonnyutanh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0