Isigt värre

2012-07-19 | 20:51:21

I Prag besökte vi något så häftigt som centraleuropas största nattklubb. Den var inte mindre än fem våningar hög och musiken sträckte sig över alla möjliga årtionden och genrer. Det var rökmaskiner och professionella dansare och pratglada slovaker och jag-vet-inte-vad! (Halt på golvet var det också, vid ett tillfälle)
 
Men det allra tuffaste var ispuben längst ner som inledde kvällen. Ismöbler, isbar, drink i isglas, bord av is, you name it. Man kunde till och med ta en shot GENOM en ISKVINNA. Så. Himla. Häftigt. Och männen blev glada!
 
 
 
Och glada män tycker vi ju om. Speciellt denna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Alltså jag döööör vad söta ni är!

2012-07-20 @ 23:03:52
URL: http://neliaa.blogg.se
Postat av: Elin

Alltså, ni är världens finaste par. Efter mig och Andreas såklart. Och jag gillar er såååååå mycket !

2012-07-21 @ 11:46:40
URL: http://tajkonfamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0