Fint besök

2012-07-29 | 21:29:46

 
Jag bakar sällan. Jag tycker att det är väldigt kul, men jag gör det sällan. Allra mest sällan (sällanast?) bakar jag kakor. För: 
1. Det blir en himla massa disk. 
2. Utan gäster blir det även en himla massa kakor. 
3. Kakor är inte speciellt gott. 
 
Resultat: Äckliga kakor i en burk + tid = gamla kakor i en burk = total waste of ingredients, energy and water (diskmaskinen dårå).
 
Hur som helst.
 
Igår bestämde jag mig för att baka ändå, för idag skulle jag nämligen få fikabesök. Vi drack massa gott kaffe och pratade dåtid och nutid och framtid och så där som man brukar. Mycket trevligt! Mindre trevligt är att han drar till USA om knappt två månader och blir borta alldeles för länge. 
Bra för USA.
Inte så bra för oss andra. 
 
 
 
 
Resten av kakorna ligger nöjt i en burk i skafferiet, ovissa om sitt öde. 

Kommentarer
Postat av: David

Ville bara påpeka två saker. För det första, är det meningen att man ska gissa sig till att det är Thomas du har träffat? För det andra, vilken härlig Rotera lykta du har på bordet! Finns även i vitt :))

2012-07-30 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0