Jag ska ge allt

2011-10-13 | 21:06:07

Tumblr_lsu4rl2pti1qb8a3ro1_1280_large



Hej bloggen.

Egentligen finns det massor av saker som jag vill skriva på bloggen hela hela tiden. Problemet är att jag inte har några bilder att lägga upp, och jag tycker inte om inlägg utan bilder. Dessutom har jag inte alltid haft tid. Och om jag skulle skriva allt nu skulle det bara bli konstigt och jätterörigt.

MEN.

För att sammanfatta lite (känns som sammanfattningar är allt ni får nu för tiden) är jag numera officiellt icke-singel på Facebook och det tycker jag är bra.

Igår var jag ledig och firade det med rea-shopping, kakbakning med en fin vän och sist mys med älskling.

Idag har jag umgåtts med barn hela hela dagen. Mest 10-11åringar, men också en 4-åring och en 7-åring. Några av dem vill jag kanske nästan daska till (okej så får man inte säga), men majoriteten av dem var söta som bara barn kan vara.

Imorgon blir det förskolevick och sushi med bästis.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

<3

2011-10-13 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0