Längtan

2010-02-26 | 11:19:06



Åh det bara brinner i mig av längtan. Sitter i min säng efter att ha fått sovit ut ordentligt och lyssnar på D-A-D med ett fånigt leende på läpparna. Det får bli en liten lista tror jag.
Alltså, saker (bland andra) jag längtar till:

* Söndag - Kläppen <3
* 9 mars - Den så kallade LARM-kvällen
* 10 mars - 30 Seconds To Mars
* EDIT: 19 mars - Fira Linda och Jasmina!
* 22 mars - Jag fyller 18!!
* 22 mars - Konståknings-VM startar hehe
* 2 april - Påsklov
* Obestämd tisdag i maj - Hemligt
* Körkort (förhoppningvis)
* Massa impuls-roadtrips
* 10 juni - Sommarlov
* Marocko
* Tågluff
* Nyår
* Studentskiva
* Student
* Resa

Men inte tar det slut där, nej.

* Flytta hemifrån
* Inreda, köpa bestick och vaser och gardintoffsar, och måla massa fina tavlor
* Resa ännu mer
* Hitta mitt livs kärlek
* Gifta mig
* Skaffa barn
* Pensionen


Det är inte lätt att vara mig, för jag bara längtar och längtar och ibland glömmer jag att leva i nuet.


Kommentarer
Postat av: Ninni

kläppen! <3



ooh ska du ut och tågluffa? vart? :D

2010-02-26 @ 16:53:22
URL: http://haltheshoegazer.blogspot.com/
Postat av: Anonym

du glömde 19 maaaaaaaaaaaaaars!! :D

2010-02-27 @ 17:30:41
URL: http://wereallnerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0