Inlägg av en vinnare

2012-09-18 | 22:27:34

En kul grej hände idag. Blev uppringd av en man som påstod att jag hade vunnit en tävling. Jag, som aldrig vinner något (förutom den gången på Liseberg då jag vann en jättestor nalle OCH en liten nalle) och som för länge sedan har gett upp drömmen om att bli rik på Triss.
 
Men kan ni tänka er, jag hade vunnit! 
Det är alltså så här det känns att vara en vinnare. En av 40 i hela Sverige. Jag måste ha extra mycket tur idag (borde ha köpt en lott!!). Är i chock, för sånt här händer bara inte. Jag misstänker nästan att det är någon som luras med mig. 
 
 
Om det är ett skämt eller ej återstår att se. I will keep you posted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0