Bollen är på din planhalva

2008-07-25 | 12:14:40

Du får inte smsa, om det var du som smsade senast. Om du är för på kommer han/hon att tröttna och då är din chans över. Du måste först visa ditt intresse tydligt och sedan snabbt backa undan och låta honom/henne ta nästa steg. Fast du får inte visa för tydligt att du tycker om honom/henne. Då kommer det ta slut innan det ens har börjat. Och när du backar undan, gör det inte för mycket, och inte för länge. Då tröttnar han/hon också för att det inte verkar som att det är någon idé att försöka. Detta eviga kärleksspel. Jag är så trött på det, men om jag vill vara med måste jag följa reglerna. Och det gör jag. Bollen är på din planhalva nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

det är så jobbigt... det eviga kärleksspelet

2008-07-25 @ 12:42:02
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0