Thanksgiving

2008-12-05 | 23:26:01

Ikväll hade jag, Anna, Sara, Gizem, Aslihan, Gina, Melissa och Aysha thanksgivingmiddag vilket var väldigt mysigt och tårfyllt (är det ett ord?). Jag tänkte att jag skulle berätta vad jag är tacksam för.
   * Kil 07, utan dessa  två veckor hade jag inte känt några av de mest underbaraste människorna. Gäller inte bara just de människorna som var där utan alla i kyrkan osv som jag inte hade träffat om det inte hade varit för kilsbergsgården.

   * Malin Wasing, Anna Österberg, Jasmina Bijedic och Ninni Hagström. Kärlek till er.
   * Andra vänner som inte går att beskriva med ord. Tack för allt.
   * Turkiskt ris och övrig mat på bordet som alla inte har tillgång till.
   * Mandis. Jag saknar dig. Och Mango & Ettan. Ni är värda guld.
   * Min familj.

   * Speciellt min syster. Hon är bäst.
  

   TACK!


  Vad är du tacksam för?


Kommentarer
Postat av: Anna

gud vad orange mitt hår är på den där bilden :O

jag är tacksam för dig också :)

2008-12-06 @ 08:10:01
URL: http://heythereanna.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag är tacksam för väldigt mycket :)

2008-12-06 @ 09:24:00
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Anabanana

Jag är tacksam för att jag har en sån underbar vän som dig :)<3

2010-01-02 @ 00:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0