Vill bara att hela världen ska veta

2012-05-26 | 21:00:48




Nu ska jag berätta för er mina kära vänner och läsare. Idag på exakten, har världens bästa pojk varit min i nio månader. Det kan man tycka är ganska lite, om man är gammal och erfaren. Men om man, som jag, fortfarande är ung och dum (bara ibland dock) och ostabil och fullpumpad med hormoner är det faktiskt en evighet. En alldeles underbar evighet. 

Det enda negativa med det hela är att jag inte kan pussa på honom idag, för han är i Asien och ränner. Därför får ni ingen söt bild från vårt firande, för vi hade inget *ledsen gubbe*. Men snart är han hemma igen! Wiie.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis!!! :D

2012-05-27 @ 11:04:49
Postat av: David

Puss på dig! 5 dagar <3

2012-05-29 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0