En sån där söndag

2012-03-26 | 00:43:32

Idag spenderade jag hela morgonen som vanligt, utan en enda tanke på sommartiden. Tur var det väl att min mobil är en sån där smart, så den ställde om sig själv. Annars hade jag minsann kommit försent till jobbet.

Senare fick jag årets första cykeltur i vårsolen. På arbetstid! Men inte var det på min egen cykel, nej för den är stulen. Bu.

Efter jobbet handlade jag på Hemköp och hjälpte sedan en tant att köpa dambindor, för det kunde hon av någon oklar anledning inte göra själv. Kanske tyckte hon att det var pinsamt. Manliga kassörer liksom...

What else? Jo, kvällen spenderade med Eric. Vi åt söndagsmiddag och jag fick fina födelsedagspresenter, sen letade vi framtid på varsin internetanordning. Det gick väl så där om jag ska vara helt ärlig. Men trevligt hade vi i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0