Vi kommer alltid ha Paris

2011-09-12 | 11:56:41



Nu har jag varit hemma i knappt ett dygn. För 24 timmar sen var jag fortfarande i Paris, men stod i kön till säkerhetskontrollen för att åka därifrån. Ifrågasatte en del av Ryanairs anställdas arbetsuppgifter, diskuterade hur man avrundar digitala klockslag och oroade mig lite för att mina macarons inte skulle komma igenom, vilket de lyckligtvis gjorde.

Tre helt fantastiska dygn spenderades med världens två kanske bästa tjejer i en stad som är nästan omöjlig att inte bli förälskad i. Vi gjorde så mycket saker, och ord skulle aldrig kunna göra upplevelserna rättvisa. Promenader mellan höga hus med vackra balkonger, kaffedrickande på små salon de thé's, baguettehandlande tidigt på morgonen, picknicks vid kända byggnader, filosoferande sent på natten med utsikt över Saine, restaurangmiddagar, champs-elysées-dansande och cykelturer genom staden. 

Samt en massa annat som kanske ej bör nämnas här.

Sammanfattningsvis kanske den bästa resa jag någonsin varit med om.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Världens bästa!

2011-09-12 @ 20:41:11
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0