Hemma bäst

2011-09-15 | 12:57:23

 Det bästa med att bo hemma är...

... att jag kan föra hur mycket oväsen jag vill.
... gratis mat. Om det finns något man, som fattig student (inte för att jag studerar men ändå), inte vill lägga pengar på är det väl ändå mat. Så tråkigt.
... tv. Playkanaler i all ära, men the real deal är ändå aningens bättre.
... sällskap. Det är otroligt skönt att bo själv, men det kan faktiskt bli lite ensamt ibland.
... min trädgård. Den är faktiskt ganska fin, trots att det börjar bli höst.


Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: Syster

jag är himla glad över att du är hemma igen! (fast vi ändå ser varandra lika lite xD)

2011-09-17 @ 09:36:09
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0