Början på hösten

2011-09-18 | 07:55:16

Det känns verkligen att hösten är här. Sjukt kallt är det. Men trots att jag verkligen ogillar kyla känns det ändå helt okej. Mysigt liksom. Och luften är på nåt sätt fräschare än på sommaren. Renare och friskare.

Image and video hosting by TinyPic

Nog om vädret (hej jag är svensk). Livet rullar på i en rasande fart. Jag har jobbat och varit på diverse arbetsintervjuer, tagit tag i min stökiga tillvaro och städat upp lite, pussats och kollat på mysiga(?) action sci-fi's, träffat en mycket kär vän och pratat om en massa nödvändiga saker, sprunit en mil för första gången i mitt liv, registrerat mig på flashback och blivit frälst. + lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0