Dagar bara försvinner

2011-10-05 | 12:53:00




Har försökt skriva ett inlägg hela dagen. Det händer så mycket just nu, men samtidigt ingenting alls. Tiden står stilla, men veckorna flyger förbi som dagar. Snart är det - hemska tanke - vinter och det har gått ett HALVÅR sedan studenten. Mitt liv ser helt annorlunda ut nu, men ändå är det precis samma sak. Jag trivs så himla bra med hur mina dagar ser ut, vilka jag umgås med o.s.v. men där finns också en längtan efter något annat. Nya platser och äventyr. Egentligen är det konstigt hur saker kan vara så både och på samma gång. Konstigt men bra.

Kommentarer
Postat av: Katta

Är du också en av oss med felkonstruerade magar alltså? Men hallå hallå, Arlas keso smakar verkligen inte alls som Valios ju, den smakar för lite kemikalier!

2011-10-06 @ 08:16:20
URL: http://koriandertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0