Shoot me

2011-05-19 | 09:19:36

Inatt drömde jag att jag blev skjuten. Det hände i trädgården och jag kände på mig redan innan att 'nu blir jag skjuten'. Försökte komma undan, men jag hann inte och blev skjuten bakifrån i ryggen, ut genom magen. Jag kände direkt jag började tömmas på blod, och det var tur att bilen, med pappa som förare, redan var på väg ut. Vi körde snabbt och plötsligt blev det natt. Precis innan jag svimmade av blodförlust frågade jag hur långt det var kvar till sjukhuset. - 9 sekunder.

När jag vaknade var klockan halv fyra.
Jag har drömt att jag blivit skjuten förut, och har hört att det betyder att man kommer bli sviken. När jag googlade på det idag fick jag även upp förklaringen "Är du försvarslös känner du dig utsatt och att andra har en starkt avvikande bild av dig än vad du själv har". Spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0