Du är den enda

2011-05-16 | 10:56:49

Ledig idag då!

Igår kväll somnade jag senare än jag är van vid, delvis beroende på att jag kollade igenom en lista från OK! Magazinevärldens 50, enligt dem/deras läsare, snyggaste män. 50 skådespelare/musiker/idrottsmän/allmänt kända människor av det manliga könet och jag skojar inte när jag säger att max fyra av dem var snygga på riktigt. Antingen så är min killsmak konstig, eller så har OK! Magazines läsare otroligt skev syn på vad som är snyggt på en man.

En sak rätt fick de i alla fall, att Beckham är snygg. Jag skulle kanske inte placera honom först på min lista, men att han ser bra ut är det ingen tvekan om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0