Det är okej att spåra ur

2011-06-09 | 22:43:46




Gårdagen var det sjukaste dygnet jag någonsin varit med om. Har aldrig varit så glad, taggad och full av energi som jag var från halv sex igår morse och framåt. Aldrig skrikit så mycket och så konstant, varit mer rastlös under en avslutning eller sprutat så mycket öl. Aldrig varit så lycklig som jag var igår. Det kändes, och känns fortfarande, overkligt att jag har tagit studenten, klarat gymnasiet, men det haaaar jag!!! Med bravur(är det ett ord?)!! Tack till familjen och alla släktningar/vänner som gjorde dagen oförglömlig, vad jag tycker om er! <3
 

 

Idag vaknade jag med trevliga överraskningar på höfterna, knäna och ena armbågen. Blåmärken! Trevliga minnesmärken från min fantastiska dag och kväll. Utöver det strejkar min hals och jag har ont i heeela kroppen. Världens träningsvärk i benen, ont i ryggen och öm överallt. Men lätt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0