Panik och Paris

2011-07-04 | 23:06:29

Något jag verkligen hatar och får smått panik av är att inte ha koll på saker och ting. Därför vill jag alltid strukturera upp saker, planera långt i förväg och skriva listor på allt. Hur mycket pengar som har spenderats på vad är ett exempel, något jag för tillfället känner att jag har nollkoll på. Kan beskrivas som en känsla av att pengarna har fått ben och springer ifrån mig, medan jag är liksom helt lamslagen utan någon chans att hålla fast i dem. Blaah hatar det!

Och vart ville jag komma med detta? Jo, att imorgon ska jag skriva listor! Lite planering och struktur, kolla igenom kvitton och säkerställa min ekonomi osv. Vuxet det låter hiehehi. Nu vet ni det i alla fall, att jag är ett planeringsfreak och att jag ska ägna morgondagen åt att skriva listor.


Från en sak till något helt annat. Här är hotellet vi ska bo på i Paris. Litet och säkert halvt skabbigt, men mysigt och typiskt franskt. Precis som det ska vara! Dessutom ligger det sjukt centralt, vilket är typ det enda som är viktigt. Wiho.

(så här långa inlägg brukar jag aldrig skriva omg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0