Pep talk

2011-02-22 | 09:12:15

När jag var yngre, d.v.s. typ i mellanstadie-/högstadieålder, var jag extremt aktiv. Jag ville hålla på med alla sporter som fanns i hela världen, men tyvärr räckte inte tiden till det. Så det fick bli handboll, fotboll och gymnastik. Testade även basket, som jag inte direkt fastnade för, och innebandy, som jag i och för sig tyckte om men inte hade tid för. Och på somrarna sprang jag såna där lopp för barn. Typ minimaraton. Jag samlade på medaljer och ville hela tiden bli bättre och snabbare. Idrottsdagar i skolan var det bästa jag visste. 
     Jag måste ha haft sjukt mycket överskottsenergi, för hur mycket jag än sprang omkring och kastade/sparkade bollar/hjulade osv tycktes jag inte bli trött. 





Så önskar jag att det var idag. Jag önskar att jag hade motivation till att tävla och springa långt. På lördag är det dags för Tjejvasan och jag vill verkligen tycka att det ska bli kul, men det går inte! Jag försöker tagga till men vill egentligen bara att det ska vara över.


Så nu får ni faktiskt peppa mig! PEPPPPA

Kommentarer
Postat av: Elias

You can doooo it!

2011-02-22 @ 10:29:06
Postat av: Bianca

Det var lite mindre press när man var yngre också. När man är äldre tycker folk inte det är någon ide att bara springa t.ex. tjejmilen, man skall springa den snabbt också och träna jättemycket innan och köpa nya träningskläder och.. ja, poäng gjord.

2011-02-25 @ 01:09:18
URL: http://www.therabbithole.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0