Framtidsplaner

2011-02-18 | 12:22:28

I onsdags hade vi karriärsdag i skolan. Pratade om utbildning, jobb, pengar och sånt. Jag har alltid vetat att jag vill plugga vidare men inte kunnat bestämma mig för vad. Något kul, som konst eller design, alternativt något säkert, typ ekonomi. För ekonomi är ändå ganska intressant. Kanske inte lika kul, och definitivt inte nåt jag brinner för, men ändå något jag skulle kunna tänka mig.

Hur som helst. I onsdags dök den perfekta utbildningen upp och helt plötsligt var allt så självklart. Ekonomi, teknik och design. Passar mig som handen i handsken faktiskt. Så det får det nog bli! Om jag inte hinner ändra mig igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0