Min trevliga morgon

2011-08-04 | 17:27:36

Något jag verkligen hatar är att vakna av värme. Ni vet när man är så där alldeles genomsvettig och det bara rinner (äckligt ja!). Jag får panik! Händer oftast bara när jag sover i tält och solen lyser på duken, men ibland händer det också när jag har feber eller det är en riktigt varm sommarnatt.

För att göra en lång historia (förlåt för all bakgrundsinfo) kort; i morse vaknade jag av denna företeelse och det var hemskt! Ännu värre var att klockan inte ens var sex och att jag, efter min lilla panikattack, omöjligt kunde somna om. Så jag gick upp och kollade klart på Harry Potter innan det var dags att gå till jobbet.

Tänkte att ni kunde vara intresserade.


Typ så här kul var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0