Borde nog lugna mig

2011-08-06 | 11:57:45

Magvärken har gått över, wiho.

En liten update: hittills (sen klockan tio) har vi fått besök av fem personer. Två av dem lånade toaletten, två kom hit för att umgås lite med oss (mig och husmor) och den sista ville titta i kyrkrummet. Nu får ni säkert uppfattningen att jag inte gör någon nytta (bara sitter här och bloggar), men det ska ni veta att jag gör (nytta alltså)! Fixar och rensar, tar bort gammalt stearin och diskar (inte så mycket disk idag dock), byter trasiga glödlampor, byter blommor osv. Ni vet.

Jag och husmor är bästa teamet.

Vad ska jag ha för bild till detta då.. Googlade husmor och fick fram denna. Ska tydligen föreställa en husmor + assistenter. Passar väl ganska bra tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0