Söndagstankar

2011-04-10 | 21:13:54

Idag har jag insett att saker som i ena sekunden känns kristallklara och nära, kan i nästa kännas flera hundra mil bort. Att något som först känns självklart helt plötsligt kan kännas som en omöjlighet. Dessa insikter, måste jag säga, är ganska så förvirrande. Frustrerande är det också. Jag skulle vilja ha lite... consistency (finns det nåt bra ord på svenska?). Både gällande mitt humör och människorna runt mig. Att det ska vara så svårt att veta vart man har någon. Gaah.





Men nu släpper vi det! Har haft en värd söndag. Jag och syster hade världens roligaste tur till spånga och vällingby, på vilken vi inte uträttade något alls. Vi kom dock fram till massa andra bra saker som ska tillämpas i veckan.

Just nu blir jag masserad av mamma och planerar att gå och lägga mig inom en snar framtid. Jag är glad och helt befriad från söndagsångest, trots att veckan som börjar imorgon kommer bli jobbig. Förhoppningsvis blir den väldigt rolig också! Sov gott människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0