Senaste veckan

2011-04-03 | 18:21:47

Det har verkligen ekat tomt här ett tag. Beror faktiskt inte på att jag inte velat blogga, utan på att pappas dator varit knas och jag är för lat för att sätta på min egen. (Har inte blivit mindre lat heller, pappas bestämde sig för att samarbeta)

Låt oss sammafatta lite.
Onsdag: skiiiiva = extremt bra och rolig kväll! 

Image and video hosting by TinyPic

Torsdag: mycket trevlig förmiddag, mindre trevlig eftermiddag/kväll som präglades av illamående, snuva och ont i nacken.
Fredag: snuva och second hand-shopping med Cornelia och jag hittade värsta kapen! Ett par skor, en jeansjacka och ett par solbrillz. + Oth-mys med syster.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lördag: veckans mest krävande dag, mentalt. Gjorde högskoleprovet och störde förmodligen alla med mitt snörvlande.
Söndag: hade världens träningsabstinens när jag vaknade men pga min elaka sjukdom fick jag nöja mig med en promenad till konsum för inhandling av frukost! Resten av dagen har ägnats åt typiska söndagsgrejer.


WOHO MÅNDAG IMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0