Det bästa med påsken

2011-04-23 | 17:17:53




Påskaftonen till ära har jag på jobbet druckit kaffe, läst HELA SvD (händer sällan att jag ens öppnar en morgontidning, förutom DNkulturen på måndagar för då är det roligt korsord!), bokat och avbokat en färdtjänsttaxi, flera gånger förklarat för en äldre dam att det minsann inte är påskdagen idag - utan påskafton, putsat några glasrutor och varit en exceptionellt trevlig receptionist.





Sen har jag också tränat, njutit av solen och letat samt hittat ett påskägg, som jag nu sitter och mumsar på. Påskäggsjakt måste vara det bästa med påsken, kanske till och med den bästa traditionen på hela året.





Min familj är hos farmor och farfar med resten av släkten... Ja, jag sitter själv på påskafton och äter godis. Ja, jag är patetisk osv. Men det är faktiskt ganska trevligt ska ni veta, och min min dag har varit otroligt bra! Fast nu mår jag lite illa...





Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0