Turn it off

2010-10-17 | 15:45:01

Den här helgen har bjudit på många känslor. Stress, glädje, ångest, attraktion, besvikelse, kärlek, irritation. Jag har skrattat av lycka och gråtit i panik. Jag har gjort allt och ingenting, känt mig bäst i världen men samtidigt fullkomligt värdelös.




Jag är omtumlad, som att någon har skakat mig ohämmat. Alla delar ligger utspridda, men eftersom det snurrar så fasligt kan jag inte plocka upp dem. Det känns inte rätt, men det känns inte fel heller. Jag är inte depp, det känns bara konstigt. På ett sätt väldigt bra. Befriande.

Hua. Det här är väldigt tärande. Jag behöver lite yoghurt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Love u!

2010-10-18 @ 20:23:19
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0